Re: vidunderkundenAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 4421 gange. Af: Htkirsten, tidl. buschauffør Mht. den første kunde der roste dig, skulle du måske have sagt noget i stil med, at det desværre er så sjældent at man hører fra de kunder der er tilfredse, det kunne måske have fået kunden til at rose dig over for din chef også, hvilket nok kan være tiltrængt når man lige har fået en klage.
Den anden kunde der nævnte E-mail, burde nok også have nævnt mobiltelefon. Ihvertfald har Hur`s kundekontakt markant flere henvendelser (klager) efter at mobilen er blevet hvermands eje, end man havde før. Og jeg tror squ ikke det er fordi at chaufførerne opfører sig meget anderledes.
Før i tiden når folk ville klage, jamen så skulle de først på arbejde eller ud at handle, eller hvad de nu havde gang i, og når de så kom hjem, så var gassen gået af ballonen. Nu kan man jo bare gå dampende af arrigskab ud af bussen, fremdrage mobilos, og så falder klagen. Sendt den 20. marts 2004 kl. 16:13. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
vidunderkunden. Faktanettokvickly-man - 17. marts 2004 21:14. Re: vidunderkunden. Htkirsten - 20. marts 2004 16:13. Re: vidunderkunden. Udsmider - 30. marts 2004 9:48. |