Re: Hvorfor bange for klager?!Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 5545 gange. Af: Keandersen, Kunderådgiver Neida, vi blir ikke fyret opp for ingenting men dersom kundene blir altfor ille og usaklige sliter det veldig på deg i løpet av en dag. Men for meg er det lettere i og med at jeg arbeider på telefonen og slipper å ha galningene rett foran meg:-) Sendt den 26. februar 2004 kl. 16:03. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Hvorfor bange for klager?!. Metal_hansen - 23. februar 2004 16:47. Re: Hvorfor bange for klager?!. Htkirsten - 23. februar 2004 18:11. Re: Hvorfor bange for klager?!. Mcrorsoft - 23. februar 2004 18:21. Re: Hvorfor bange for klager?!. Qaoz - 23. februar 2004 18:28. Re: Hvorfor bange for klager?!. Qaoz - 23. februar 2004 18:29. Re: Hvorfor bange for klager?!. Htkirsten - 23. februar 2004 19:03. Re: Hvorfor bange for klager?!. Mcrorsoft - 23. februar 2004 19:08. Re: Hvorfor bange for klager?!. Htkirsten - 23. februar 2004 19:11. Re: Hvorfor bange for klager?!. Mcrorsoft - 23. februar 2004 19:13. Re: Hvorfor bange for klager?!. Htkirsten - 23. februar 2004 19:26. Re: Hvorfor bange for klager?!. Qaoz - 23. februar 2004 23:26. Re: Hvorfor bange for klager?!. Greek - 23. februar 2004 19:33. Re: Hvorfor bange for klager?!. Htkirsten - 23. februar 2004 18:39. Re: Hvorfor bange for klager?!. Greek - 23. februar 2004 18:48. Re: Hvorfor bange for klager?!. Mcrorsoft - 23. februar 2004 19:07. Re: Hvorfor bange for klager?!. Træt-sælger - 23. februar 2004 23:05. Re: Hvorfor bange for klager?!. Nightwish - 24. februar 2004 12:26. Re: Hvorfor bange for klager?!. Metal_hansen - 24. februar 2004 23:04. Re: Hvorfor bange for klager?!. Jay - 24. februar 2004 23:39. Re: Hvorfor bange for klager?!. Keandersen - 26. februar 2004 16:03. |