Follow up: Skal ALLE kunder have ret?Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 6384 gange. Af: Usa, BOSS Hej og tak for dit svar... do skrev;
"Man får indtryk af, at bossen kun interesserer sig for penge og slet ikke bekymrer sig om, om hans personale befinder sig godt. Jeg ville nok blive en af dem, som måtte finde sig en anden arbejdsplads :-/."
Well du ville ikke noedvendigvis blive en af de ansatte som ikke ville vaere part af vores virksomhed men meget hurtigt laere at der var visse ting som du ikke skulle blande dig i, saa istedet for at have en personlig mening OVER FOR KUNDEN saa sig lige et oejeblik og saa hent en medarbejder som er lidt mere ved musikken end du er og paa den maade ikke blive involveret i diskusioner som du faktiskt ikke har nogen inflydelse paa alligevel. Som vi siger her i USA "Always play it safe" hvis du kan lide dit job.
Med hensyn til penge er ikke alt?
Ja du har ret penge er ikke alt her i livet 2% har noget med helbredet at goere. Men lad mig lige stille dig et spoergsmaal. Hvis ikke det var for pengenes skyld hvorfor gaar du saa paa arbejde. Jeg har altid arbejdet paa grund af pengene og da jeg arbejdede for KTAS i KBH var det paa grund af de regninger som jeg skulle betale og efter 6 aar fandt jeg ud af at KTAS aldrig ville betale mig nok penge til at jeg kunne leve den livs stil som jeg godt kunne lide saa jeg sagde op og rejste til USA for at leve livet til it’s fullest samt rejse rundt omkring i verden naar jeg havde lyst til det, med en hvilken som helst kammerat som jeg ville rejse sammen med, blive paa ferie stedet saa laenge som jeg havde lyst til uden paa noget tidspunkt at bekymre mig om oekonomien eller om jeg havde raad til at blive en uge mere eller ej og mest viktigt at jeg havde en virksomhed hjemme i USA som sorgede for at pengene blev med at komme ind til min bankkonti. SO, JA jeg syntes det er viktigt at have penge nok.
Til "Usa": Er det slet ikke sket en eneste gang, at du vurderede, at det var i orden at en kunde ikke fik ret?
Naturligvis var der mange kunder som jeg syntes var helt forkert paa den og foroevrigt syntes jeg stadig at de er forkert paa den men som ansat har jeg ikke det sidste ord det vil jeg lade den person afgoere som tjenet mere end mig hvis det var tilfaeldet saa hvis der var en som skulle sparkes "you know where" saa blev det ikke mig og den teori lever jeg stadig efter selvom en gang imellem kan det godt blive lidt surt og hvis jeg er utilfreds!!!! well be the BOSS and pay the bills og lad dine ansatte fortaelle dine kunder hvem der har ret og saa kan vi diskutere dette emne senere og se hvem som havde ret.
Good luck to you.
BOSS
Sendt den 12. maj 2003 kl. 18:27. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
KUNDEN HAR ALTID RET.. Usa - 10. maj 2003 8:53. Hmmm. Gæst - 10. maj 2003 12:07. Skal ALLE kunder have ret?. Ub - 10. maj 2003 22:12. Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Usa - 12. maj 2003 18:27. Re: Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Gæst - 12. maj 2003 21:06. OK one more time...: Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Usa - 12. maj 2003 21:39. Re: OK one more time...: Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Gæst - 13. maj 2003 21:23. Re: OK one more time...: Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Kirchen - 13. maj 2003 21:56. Re: OK one more time...: Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Gæst - 13. maj 2003 22:29. Til dig Kirchen...: Follow up: Skal ALLE kunder have ret?. Usa - 13. maj 2003 22:30. Re: Hmmm. Gæst - 17. maj 2003 2:57. |
|