En række ederDenne historie er blevet
læst 4032 gange. Af: Gæst, uregistreret bruger Her kommer lige en bunke irriterende ting der har hobet sig op. i stedet for en egentlig historie.
når kunder har fået pakket 5-7 gaver ind og helt i ramme alvor, ofte efter den sidste lige har fået sløjfe, spørger "Nu er der vel byttemærker på ikke?"
Det skal siges at så snart der skal pakkes ind der hvor jeg står så kommer der byttemærke på men lige meget om jeg er 110% sikker på det, bliver jeg i tvivl når spørgsmålet kommer. Hvad er også ideen i at spørge bagefter? skulle de bare liiiiige være til ekstra ulejlighed?
kunder der spiser inde i butikkerne. ISÆR dem der slæber dryppende is med ind i f.eks. boghandlere. Det er simpelthen respektløst. Her kan varen ikke rengøres men går simpelthen i stykker hvis de drypper på den. Men at betale for det? Neeeeej da, det må jo være butikkens problem. Kan folk ikke vente de 10-20 minutter det tar at købe ind før de stopper ting i ædespalten?
Kunder der spørg om de må spørge om noget. Ah men altså da. "Det gør du jo allerede!" får man lyst til at sige spørg for hulen i stedet for at spørge om du må spørge.
"Må jeg stille dig et spørgsmål?"
"Ja men kun ét og det har du lige brugt der, hav en god dag"
kunder der spørger til en vare og så om der er flere, såsom postkort.
Kunde:"hej, har i nogle postkort?"
Ansat:"Ja da! der er lige de 4 stativer her der fylder de næste 10 meter"
kunde:"I har ikke andre?"
man får jo lyst til at sige "jo da nok 20-30 stativer mere men de er ikke nogle vi vil af med dem beholder vi kun for os selv" 19. august 2015.
Kommentarer til denne historie: Lidt forståelse. Service Boy - 23. august 2015 8:47. Kommentér historien (ny tråd) |