Træls kunde, slem chef...Denne historie er blevet
læst 4006 gange. Af: Gæst, uregistreret bruger Arbejder i et større supermarked.
Var på vej ned til min kasse for at åbne den lige efter jeg var mødt ind. Det tager ikke mere en max 2 minutter at få åbnet alt (Kasse, alarmer, udgang og alt det andet der skal klares).
Der kommmer så en kunde hen og spørger om jeg har åbnet, og jeg siger smilende: "Nej, men begynd bare at lægge tingene op på båndet, er klar om et par sekunder!" Kunden fnyser fornærmet og går sin vej, og jeg sidder forvirret tilbage, havde jo sagt at jeg var klar lige om lidt, og hun bare kunne gå i gang...
Et minuts tid efter kommer kunden tilbage med en afdelingschef (fra en anden afdeling end min), og denne chef råber af mig, at jeg godt kunne tage at behandle kunderne med respekt, og han kunne se at jeg jo havde kassen åben, så jeg havde ovenikøbet løjet for denne kunde, når jeg havde sagt at der var lukket!
Er så forbløffet over hvad der lige skete, at jeg ikke får sagt noget som helst til afdelingschefen, men bare ekspederer kunden der havde klaget. (Som i øvrigt så meget selvtilfreds ud).
Synes bagefter egentlig at det var MEGET uretfærdigt at jeg var blevet råbt af. Fint nok at jeg får en klage (Selvom den ikke måske er helt berettiget), men at råbe af mig foran andre kunder og kollegaer synes jeg slet ikke er i orden. Så i min pause går jeg til min egen chef og fortæller hvad der er sket, og fandeme om hun ikke siger at ham afdelingschefen var i sin gode ret!
Føj for en gang ussel behandling jeg synes jeg fik, og det var også nok til at jeg sagde op på stedet. Havde forventet noget forståelse fra chefen, så var virkelig skuffet. 21. maj 2013.
Kommentarer til denne historie: Jeg var skredet... Jms - 25. maj 2013 9:36. Fagforening. Valkar - 22. maj 2013 10:44. Godt gået!. Overthehill/65 - 22. maj 2013 9:50. Kommentér historien (ny tråd) |