FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

Spørge-Jørgen

Denne historie er blevet læst 3880 gange.

Af: Gæst, uregistreret bruger

Jeg arbejder i en computer-forretning.

Vi har en tilbagevendende "kunde" i vores butik, som er særdeles velkendt. Grunden til at jeg sætter ordet kunde i gåseøjne er at, hver gang han kommer ind så bruger han min. 45 minutter på først at spørge om nogle fuldstændigt ligegyldige "problemer" for så selv at fortælle, hvad han selv vil gøre ved det og så gå igen uden at købe noget som helst. Han kommer bare ind for at snakke. Der skal selvfølgelig være plads til, men han optager bare så meget tid man kunne bruge på andre kunder og man vil jo ikke bare bede ham om at skride idet han kommer ind.
Det er sørgeligt, men for helvede, kunder: Hvis I bare kommer ind for ikke at føle jer ensomme kan I så ikke gøre det et sted, hvor vi ikke skal spilde arbejdstid på at I kan få jer en hyggesnak? Jeg kigger i Jeres retning, ældre mennesker...

7. december 2010.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentér historien

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Retningslinjer for nedmærkning
Dallevalle - 5/5 15:28

Truede kunden lige?
Dallevalle - 3/3 10:27

Jeg kan dø af økologisk
Dallevalle - 10/1 13:44

Ubehøvlet kunde
Gæst - 14/12 4:35

Kunden har ikke altid ret...
Dallevalle - 1/11 19:10


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Der er nogle gange intet ...
Kontanttak - 16/5 1:11

På cykel og løbehjul efter 16...
Dallevalle - 27/3 16:43

Truslen...
Dallevalle - 3/3 10:40

Fritaget for at tænke/sku ha’gået til louis nielsen
Dallevalle - 3/3 10:25

Hvor lang tid tager det i gennemsnit...
Dallevalle - 13/1 23:25


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)
 
 
 
Chart.dk