træls nat på tankenDenne historie er blevet
læst 3179 gange. Af: , havde virkelig en træls nat på arbejdet..
1)en kunde kommer ind beklager over vi ikke vil ta brugte dvd’er retur, skal lige sige de var ødelagt af kunden..
kunden siger at hvis ikke vi tager dem retur vil hun gå til forbrugerstyrelsen og melde os,offentliggøre os på nettet og i aviserne og at hun havde 2års reklamations ret på dem..
jeg sagde det kommer lige som an på situationen..
kunden siger ja om så det var fødevarer havde hun 2års reklamationsret..
2)en kunde kommer ind og spør i et hårdt tonefald "hvem står for ansvaret af denne butik"
jeg svarer at min chef har fri/weekend nu..
kunden vil ha jeg skal ringe til ham kl 1 om natten, hvor jeg svarer at det gør jeg ikke, hvis der er nogle problemer kan han rette henvendelse til chefen den første hverdag..
kunden er helt lilla i hovdet af raseri og vil fandme snak med den chef NU..
da jeg ikke gir mig går han igen og siger på vej ud af døren "det her kommer du til at fortryde"
jeg fik aldrig at vide hva problemet var.. 1. september 2008.
Kommentér historien |
|