Defekte varerDenne historie er blevet
læst 3789 gange. Af: Alando, Kassemand Som medarbejder i kundeservice oplever jeg mange sjove kunder... det bedste man kan gøre er bare at grine af det bagefter har jeg opdaget. f.eks. den klassiske kunde med en video som ikke virker. Jeg spørger kunden om hun har en bon på den, nej siger hun så. Nå det var ikke så godt, jeg skal bruge bonen ellers sender værkstedet en regning med. Jamen jeg har købt den her svarer kunden. stoler du ikke på hvad jeg siger??? (nej det gør jeg egentlig ikke, for jeg kender dig ikke, men det kan jeg jo ikke svarer). Jeg forklarer så kunden at jeg skal bruge bonen, da det er garanti beviset. kunden siger så, jamen vil i så ikke reparer videoen. jo det vil vi gerne, men det koster noget at få den repareret når der ikke er garantibevis på varen. kunden går i vrede. Hvor svært kan det være at forstå at jeg skal bruge en bon???? 27. august 2003.
Kommentarer til denne historie: Politiet måtte komme. Nexus - 28. august 2003 20:33. Hvad er en bon???. Ghettobabe - 27. august 2003 14:05. Kommentér historien (ny tråd) |