En klassikerDenne historie er blevet
læst 3503 gange. Af: Madskbh, Akademisk fuldmægtig Her en dugfrisk historie fra i går.
Jeg er kaldt ind på mit gamle arbejde denne sommer for at tage nogle vagter - pengene er jo fine nok.
15 minutter i luk bliver jeg kaldt til kasse 1, hvor der er en kunde der insisterer på at snakke med "bestyreren" - i dette tilfælde mig.
Kunden smækker vores tilbudskatalog op i ansigtet på mig og siger at han skal have en af vores tilbudsvarer som dog er udsolgt på dette tidspunkt. Jeg forklarer kunden at pågældende vare er udsolgt og at vi ikke får flere. Kunden forlanger at få et tilgodebevis så han kan komme i næste uge for at hente varen. Dette forklarer jeg ham at jeg ikke kan gøre, da vi ikke får varen i næste uge - den er ikke en del af vores faste sortiment. Dette accepterer kunden ikke. Det kan simpelthen ikke passe at vi ikke får den hjem igen når den er i vores tilbudsavis!!
Det eneste jeg kan gøre er at henvise ham til en af vores nærliggende butikker, da de måske har flere tilbage. Kunden bliver rasende - han kan jo ikke nå at komme hen til en af de butikker 15 minutter før de lukker!! Og dét har han jo egentligt ret i, men hvorfor fanden kommer han så så SENT på den SIDSTE dag, hvor tilbudsavisen er gældende??
Kunden blev ved med at brokke sig og jeg ender med at sige til ham at jeg ikke kan gøre yderligere og går derefter mens han råber op om dårlig service og at det er for dårligt...
Jeg orkede ikke at skulle til at forklare ham at
1) Hvis du skal have en vare på tilbud, så kom I GOD TID... du kan ikke forvente at der er masser af varer 15 minutter i luk på den sidste dag, hvor et tilbud gælder.
2) Der står faktisk på bagsiden af næsten alle tilbudskataloger, at der er tages forbehold for udsolgte varer.
*dybt suk* 8. juli 2007.
Kommentarer til denne historie: Egoismen laenge leve ... - 8. juli 2007 12:06. Re: Egoismen laenge leve ... Rianna - 8. juli 2007 12:43. Kommentér historien (ny tråd) |