FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

Så hør dog efter!!

Denne historie er blevet læst 3678 gange.

Af: Moses1975, Salgsassistent

Arnejder til dagligt i et stort byggemarked nær København. En dag står jeg i rådgivningen, og hjælper en kunde med en bestilling. Ind kommer en dame iført pels, og ser meget sur ud. På disken smider hun et stykkke papir og siger surt "Jeg skal hente den her!". Okay siger jeg og kikker på papiret, og siger "Jeg ser lige om den er kommet". Selv om at der står den først er forventet leveret i morgen. Jeg tjekker komputeren og varen er ikke kommet endnu. Det fortæller jeg pænt kunden, som udbryder, at det står der den er! Pænt forklarer jeg at det idag er den 15, og vareren først er forventet den 16. Igen siger hun at der står den skulle komme men at hun så ville komme tilbage i morgen. Det siger jeg at det skal hun nok ikke gøre, da det er lørdag og vi ikke modtager varer en lørdag. Igen bliver hun sur, og siger at der står at hendes varer er der den 16. Beklager siger jeg, men der står at de er forventet at komme den 16, men at kodeordet er "Forventet". Nu bryder hun ud i en kæmpe forklaring af hvad hun lægger i ordet forventet. Pænt fortæller jeg hende, at jeg læser til dansklærer, og forklarer hvad ordet foventet betyder, og at hun også er blevet fortalt det, da jeg bestilte vareren til hende. Men for at være sød, siger jeg til hende at jeg regner med at hendes varer er der mandag, og at hun skal prøve at ringe herud mandag. Hvilket nu tvinger hende til at flegne ud, da hun mener at vi ikke gidder tage vores telefoner. Okay siger jeg med et anstrengt smil, men du får altså et brev, så snart dine varer er her! Det benægter hun så absolut at man gør, og det er blot noget vi bilder hende ind. Men nu siger hun så gudesætningen. "Jeg kommer bare på mandag, nu da du har lovet mig, at min varer er kommet der". Nu måtte jeg altså bede hende høre efter,hvad det var jeg sagde, og at jeg aldrig havde lovet hende at hendes varer kom mandag. Nu var hun så sur, at hun efterlod kvitering og bon på bordet, da hun stormede ud af biksen.

Men hvorfor kan kunderne ikke høre efter hvad man fortæller dem, de hører det de gerne vil høre, og drager deres egne konklusioner.

5. januar 2007.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentarer til denne historie:

Joeh. Slater - 5. januar 2007 9:26.
   Re: Joeh. Moses1975 - 30. november 2007 17:47.
   Re: Joeh. Miss Pilletriller - 5. januar 2007 15:45.
      Re: Joeh. Jfa - 9. januar 2007 7:14.

Kommentér historien (ny tråd)

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Retningslinjer for nedmærkning
Dallevalle - 5/5 15:28

Truede kunden lige?
Dallevalle - 3/3 10:27

Jeg kan dø af økologisk
Dallevalle - 10/1 13:44

Ubehøvlet kunde
Gæst - 14/12 4:35

Kunden har ikke altid ret...
Dallevalle - 1/11 19:10


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Der er nogle gange intet ...
Kontanttak - 16/5 1:11

På cykel og løbehjul efter 16...
Dallevalle - 27/3 16:43

Truslen...
Dallevalle - 3/3 10:40

Fritaget for at tænke/sku ha’gået til louis nielsen
Dallevalle - 3/3 10:25

Hvor lang tid tager det i gennemsnit...
Dallevalle - 13/1 23:25


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)
 
 
 
Chart.dk