Tålmodighed en dyd?Denne historie er blevet
læst 2879 gange. Af: Gæst, uregistreret bruger Endnu en historie fra livet i overhalingbanen?
Jeg arbejder på i en forretning med eget værksted. En kunde indleverer kl 16 en maskine og spørger mig hvornår den er færdig. Jeg siger der er ca. 4 maskiner før din og vi har kun en få folk i værkstedet så du skal nok forvente en dags tid eller to (<- ekstremt hurtigt for alle der har et nogenlunde normalt forhold til computere)
Han insisterede alligevel på, at komme ind inden lukketid (18.00). En halv(!) time senere kommer kunden igen og spørger efter sin maskine. Jeg bliver noget overrasket, og svarer at vi da ikke er gået igang med den endnu. Dyb skuffelse hos kunden. Er den færdig imorgen? spørger han med en forventning som et 5 årigt barn juleaften. Jeg svarer at der er god chance for det i løbet af eftermiddagen.
Dagen efter da jeg kommer 8.45(jeg åbner biksen og åbner dørene kl 9.00) står kunden der allerede. Jeg tænker allerede her at dette ikke bliver en god dag. Da jeg så fortæller ham at den desværre ikke er færdig reagerer han som et barn der ikke får sin vilje.
Jeg skal bare have den med NU siger kunden grædefærdig. Jeg henter maskinen og giver den til ham. EKSTREM dårlig service i har her råber han mens han fortsætter: nu har i haft den i to dage. Nu gider jeg ikke hans tuderi mere og siger: Vi har ikke engang haft den en halv dag og eftersom jeg fortalte dig den estimerede rep. tid ser jeg ikke den dårlige service.
Jeg håber for ham at han finder et værksted som er hurtig nok til ham. 19. juli 2006.
Kommentér historien |
|