Sæt tidsramme påAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 2787 gange. Af: Madskbh, Akademisk fuldmægtig Dette indlæg er en kommentar til historien "Nogle folk altså!". Læs historien Læs historien i nyt vindue Simpel løsning:
"Kære kunde,
Vi beklager at du ikke har haft en optimal oplevelse hos os.
Vi har modtaget din klage og sendt den videre til rette person som vil behandle din henvendelse.
I sager af din karakter kan du forvente svar indenfor XX arbejdsdage."
Simpel as that... hvis I så ikke har svar indenfor de arbejdsdage, så bliver det naturligvis irriterende for alle parter, men indtil da så er det god stil at give kunden en forventning om hvornår der kommer svar.
At kunden så rykker for svar hvert andet øjeblik er røv-irriterende og gør hende til en hadekunde!! Sendt den 29. november 2010 kl. 13:46. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Sæt tidsramme på. Madskbh - 29. november 2010 13:46. |