Forkert job måskeAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 4169 gange. Af: Gæst, uregistreret bruger Jeg har stor forståelse for de folk der er ude i marken i servicefagene. Nogen gange er det ikke dem som har lagt de urimelige regler og politikker, der danner grundlag for det drilske miljø derude. Cheferne eller deres chefer er de værste, så det med at folk vil mødes med jeres chefer er slet ikke så dårligt endda.
I skal vide at der er nogen af jeres kolleger derude som bliver undervist i så dårligt service at man skulle tro at de skulle sælge sand i Sahara. Med andre ord de oversælger. Hvis I kan overbevise folk om at I ikke har den intention kan mange situationer uglattes. Så er der altid nogen som altid er urimelige. Dem har jeg ikke nogen skrupler med at give en let overhaling. Men lade vær med at svine kunden til, så vil han bare have det skubbet videre og hvis han ikke kan får du den igen.
Det er en svær balancegang, men sådan er det i alle brancher. Der er altså et udadvendt job, så du kan ikke forvente ikke at komme i kontakt med med nogen. Nogen gange kan en kommentar være en gestus til jer derude. Luk af hvis du synes det er trættende.
Fra en gamle ekspedient.
Sendt den 27. maj 2003 kl. 15:25. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Forkert job måske. Gæst - 27. maj 2003 15:25. |