lad være med at sige/gøre detteDenne historie er blevet
læst 3527 gange. Af: Gæst, uregistreret bruger Dette er mest henvendt til kunder i blockbuster og andre kæder der benytter sig af et kunderegistreringssystem med dertilhørende koder.
Lad være med at sige følgende til den ekspedient der betjener dig:
1. Lad være med at sætte din kode (hvis det er muligt) til "detharjegglemt" "detvedjegikke" eller lignende, det er IKKE SJOVT og vi hører det flere gange dagligt
2. Lad være med at blive sur på ekspedienten over en film ikke er hjemme, det er ikke os der lejer dem.
3. Lad være med at stille dig ved en kasse hvor der ikke er nogen ekspedient, en kasse uden ekspedient betyder at kassen ikke er åben, og sådan er det! Du stiller dig vel heller ikke i en tom kasse i Netto bare fordi der ikke er noget lukket skilt.
4. Lad være med at stille dig i en kasse med et lukket skilt, specielt hvis ovenstående krav ikke er opfyldt :), og hvis det ikke er, er ekspedienten nok optaget af noget andet, det er derfor der er et lukket skilt.
5. Lad være med at gå amok hvis ekspedienten ikke kender det tilbud du snakker om, i modsætning til Netto og andre supermarkedskæder scanner vores tilbud (ihvertfald ikke på min arbejdsplads) ikke ind automatisk, og medarbejderne skal så kende til alle sammen, noget, der er lidt svært dagen hvor de kommer ud
6. Hvis du ringer i 3-4 minutter uden at telefonen bliver svaret - SÅ ER EKSPEDIENTEN NOK OPTAGET! - så kan det være du skal ringe senere! Bravo!
7. Hvis du har glemt ID, medlemskort, kode, eller på en eller anden måde ikke kan komme til at låne/leje/whatever - så hjælper det ikke at skælde ekspedienten ud. Det er ikke os der sætter reglerne
nå kunne ikke lige finde på mere, skulle bare ud med min vrede
adios 23. januar 2006.
Kommentarer til denne historie: Hehe. Muhh - 2. januar 2008 0:45. kasse lukket. Guffer - 24. januar 2006 17:59. hvis bare de tænkte sig om... Vrenak - 24. januar 2006 8:31. Kommentér historien (ny tråd) |