At lytte først!Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 5573 gange. Af: Dingo, Ekspedient i en Kundeservice Jeg arbejder hos et selskab der laver teleløsninger for andre selskaber og laver for tiden undersøgelser for et teleselskab hvor jeg ringer til nuværende kunder og spørger ind til om deres mobil fungerer som den skal og samtidig tjekker om deres abonement passer med det forbrug de har. Meget tit har folk faktisk et skrup forkert abonement og jeg kan spare dem for flere hundrede kr. om måneden.
Nå men min historie er egentlig mere sådan generel, for der er rigtig mange der lukker af ligeså snart de tager røret.
Det kan forløbe f.eks:
"Ja goddag du taler med xx fra xx"
"Nej tak"
eller
"Goddag du taler med xx fra xx"
"Det er jeg ikke interesseret i"
Jeg skal være ærlig: Jeg hader også at blive ringet op af sælgere. Men uanset hvem og hvorfor jeg bliver ringet op, så tager jeg mig da 5 sekunder til at høre HVAD de ringer om.
Det kunne jo også være selskabet ringede pga. et problem med kontrakten eller andet. Who knows, måske var det noget vigtigt.
Så kan man jo spørge "Hvad drejer det sig om" og så sige nej tak, smide på eller hvad man nu ønsker at gøre, efterfølgende...
Er det bare mig der er knotten ? Men er det ikke tyndt at skærme sig af MED det samme?
Det sjove er at de folk, når man har forklaret dem hvorfor man egentlig ringer, næsten altid er helt vilde for at snakke fordi de faktisk har haft lidt problemer man kan afhjælpe dem med.
Jeg undrer mig bare.. Sendt den 6. januar 2009 kl. 20:12. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
At lytte først!. Dingo - 6. januar 2009 20:12. Re: At lytte først!. Dusty - 6. januar 2009 21:03. Re: At lytte først!. Taxa 78 - 7. januar 2009 6:48. Re: At lytte først!. Reolaben - 7. januar 2009 11:10. Re: At lytte først!. Kornum - 7. januar 2009 20:21. Re: At lytte først!. Dingo - 9. januar 2009 22:46. Re: At lytte først!. Queenie - 10. januar 2009 17:48. Re: At lytte først!. Minnie - 11. januar 2009 20:48. |