FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

At lytte først!

Anmeld indlæg

Dette indlæg er blevet læst 5573 gange.

Af: Dingo, Ekspedient i en Kundeservice

Jeg arbejder hos et selskab der laver teleløsninger for andre selskaber og laver for tiden undersøgelser for et teleselskab hvor jeg ringer til nuværende kunder og spørger ind til om deres mobil fungerer som den skal og samtidig tjekker om deres abonement passer med det forbrug de har. Meget tit har folk faktisk et skrup forkert abonement og jeg kan spare dem for flere hundrede kr. om måneden.

Nå men min historie er egentlig mere sådan generel, for der er rigtig mange der lukker af ligeså snart de tager røret.

Det kan forløbe f.eks:
"Ja goddag du taler med xx fra xx"
"Nej tak"

eller

"Goddag du taler med xx fra xx"
"Det er jeg ikke interesseret i"


Jeg skal være ærlig: Jeg hader også at blive ringet op af sælgere. Men uanset hvem og hvorfor jeg bliver ringet op, så tager jeg mig da 5 sekunder til at høre HVAD de ringer om.
Det kunne jo også være selskabet ringede pga. et problem med kontrakten eller andet. Who knows, måske var det noget vigtigt.
Så kan man jo spørge "Hvad drejer det sig om" og så sige nej tak, smide på eller hvad man nu ønsker at gøre, efterfølgende...

Er det bare mig der er knotten ? Men er det ikke tyndt at skærme sig af MED det samme?
Det sjove er at de folk, når man har forklaret dem hvorfor man egentlig ringer, næsten altid er helt vilde for at snakke fordi de faktisk har haft lidt problemer man kan afhjælpe dem med.

Jeg undrer mig bare..

Sendt den 6. januar 2009 kl. 20:12.

Besvar dette indlæg

Tilbage til oversigten over indlæg


Hele denne tråd:

At lytte først!. Dingo - 6. januar 2009 20:12.
   Re: At lytte først!. Dusty - 6. januar 2009 21:03.
      Re: At lytte først!. Taxa 78 - 7. januar 2009 6:48.
         Re: At lytte først!. Reolaben - 7. januar 2009 11:10.
   Re: At lytte først!. Kornum - 7. januar 2009 20:21.
      Re: At lytte først!. Dingo - 9. januar 2009 22:46.
         Re: At lytte først!. Queenie - 10. januar 2009 17:48.
         Re: At lytte først!. Minnie - 11. januar 2009 20:48.

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Retningslinjer for nedmærkning
Dallevalle - 5/5 15:28

Truede kunden lige?
Dallevalle - 3/3 10:27

Jeg kan dø af økologisk
Dallevalle - 10/1 13:44

Ubehøvlet kunde
Gæst - 14/12 4:35

Kunden har ikke altid ret...
Dallevalle - 1/11 19:10


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Der er nogle gange intet ...
Kontanttak - 16/5 1:11

På cykel og løbehjul efter 16...
Dallevalle - 27/3 16:43

Truslen...
Dallevalle - 3/3 10:40

Fritaget for at tænke/sku ha’gået til louis nielsen
Dallevalle - 3/3 10:25

Hvor lang tid tager det i gennemsnit...
Dallevalle - 13/1 23:25


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)
 
 
 
Chart.dk