møbelet har fejlDenne historie er blevet
læst 3359 gange. Af: Møbelsælger, en kunde bestiller et teak bord fra østen, med antik finish. Jeg gør opmærksom på at ikke to eksemplarer af denne type møbel er ens. Det passer kunden fint, da han håber det bord han skal have er pænere end det udstillede. På lageret efter at have hentet alle 6 eksemplarer af de borde vi havde, uden at kunden synes nogle af dem var gode nok, begyndte kunden at skælde ud på lagerpersonalet. Jeg træder ind, og vil prøve at tale med kunden, som råber mig op i hovedet, om jeg er fuldstændig dum eller hvad? Jeg slæber nærmest kunden igennem butikken, åbner kassen, giver ham sine penge, og smider ham ud. Der må være grænser. Synes i ikke? 22. december 2005.
Kommentarer til denne historie: JO!!!. Tudde86 - 22. december 2005 21:07. Bestemt! Man skal sgu ikk.... Servicenr1 - 22. december 2005 20:55. Kommentér historien (ny tråd) |