Re: Uforskammede kunderAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 5380 gange. Af: Quijii, Kassemedarbejder En fordel ville måske også have været at udtrykke dig lidt mere klart i det oprindelige indlæg, så alle ved hvad din intention var. Jeg syntes i hvert fald ikke det fremstod så klart.
Kan godt se din idé med at spørge hvad problemet var, men i tilfælde af at varen var dårlig ville jeg gå ud fra at kunden ville henvende sig til dig istedet for bare at lægge det tilbage. Man har vel ret til at ombestemme sig?
Jeg ville ikke kalde den respons du har fået, ligegyldige indlæg. Som før nævnt, er du ude efter at læse historier er der rigtig mange herinde, du kan bare gå igang med at læse. Er du ikke interesseret i råd til hvordan du en anden gang eventuelt kunne tackle lignende episoder synes jeg du skulle overse de efterfølgende kommentarer eller helt udelade at poste et indlæg, men det er selvfølgelig bare min mening.
Sendt den 25. september 2008 kl. 15:12. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Uforskammede kunder. Zescho - 25. september 2008 9:12. Re: Uforskammede kunder. Chico - 25. september 2008 9:48. Re: Uforskammede kunder. Moses1975 - 25. september 2008 10:20. Re: Uforskammede kunder. Zescho - 25. september 2008 14:27. Re: Uforskammede kunder. Moses1975 - 25. september 2008 14:58. Re: Uforskammede kunder. Quijii - 25. september 2008 15:12. Re: Uforskammede kunder. Miss Gør-det-selv - 25. september 2008 20:02. Re: Uforskammede kunder. Yndig - 25. september 2008 15:14. Re: Uforskammede kunder. Twe20 - 7. oktober 2008 8:01. Re: Uforskammede kunder. Moses1975 - 7. oktober 2008 10:53. Re: Uforskammede kunder. Twe20 - 7. oktober 2008 20:17. Re: Uforskammede kunder. Twe20 - 7. oktober 2008 20:18. Re: Uforskammede kunder. Dingo - 9. oktober 2008 16:51. |