Re: Jeg synes...Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3691 gange. Af: Muhh, Supporter! dvs. du mener at hver eneste gang man har en klage, så skal man rette henvendelse til ledelsen? Som ansat er man vel også kompetent nok til selv at sige ting videre til ledelsen, hvis ledelsen skal stå nede i kundeservice dagen lang, så får de jo sådan set aldrig rigtigt passet deres ’rigtige’ job!? Sendt den 10. september 2008 kl. 22:17. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Jeg synes.... Mortil2 - 10. september 2008 18:27. Re: Jeg synes.... Ub - 10. september 2008 19:05. Re: Jeg synes.... Mortil2 - 10. september 2008 19:20. Re: Jeg synes.... Muhh - 10. september 2008 22:17. Re: Jeg synes.... Ub - 10. september 2008 22:36. Re: Jeg synes.... Muhh - 11. september 2008 10:22. Re: Jeg synes.... Ub - 10. september 2008 22:25. |