Re: Vi kan godt bliveAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3715 gange. Af: Nettobumsen, 1. Assistent selvfølgelig er det dybt uetisk, uprofessionelt og amoralsk - men sådan er det nu engang i den virkelige verden, man kommer langt ved bare generelt at være flink mod andre mennesker.
jeg har kun en gang hævet stemmen for en kunde(en tyv) men holder ellers den pæne tone til alle kunder.
- normalt er jeg også rimelig ligeglad med de forskellige rabatter, jeg tvivler på mærsk kommer til at savne 10 kroner, men når en kunde direkte står og truer med at få mig fyret, skal jeg så give ham rabatten bare fordi alle kunder skal behandles ens - vil det ikke få ham til at tro han bare kan slippe afsted med en "skræmmepolitik" overfor mit personale?
mit udgangspunkt er kunden altid har ret, indtil det modsatte er bevist, kan jeg ikke det går jeg med på deres, nogen gange latterlige, påstande.
jeg aner ikke hvem det er man har omtalt som ikke burde være på denne side, og er ligeglad om jeg minder om denne person :P
- så vidt jeg kan se har denne side ikke til formål at diskutere hvorvidt dets brugere er egnede til deres job.
Sendt den 28. maj 2008 kl. 15:48. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Vi kan godt blive. Muhh - 26. maj 2008 12:51. Re: Vi kan godt blive. Nettobumsen - 26. maj 2008 23:42. Re: Vi kan godt blive. Quijii - 27. maj 2008 8:55. Re: Vi kan godt blive. Muhh - 27. maj 2008 11:41. Re: Vi kan godt blive. Mcrorsoft - 28. maj 2008 0:47. Re: Vi kan godt blive. Nettobumsen - 28. maj 2008 15:48. |