Re: Hvad gør vi så?Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3137 gange. Af: Dingo, Ekspedient i en Kundeservice Hvis man kender systemet i en bestemt kæde, så kan man godt snørre den. Jeg ville f.eks. sagtens kunne gøre det i en butik af samme navn som den jeg er i. Netop fordi jeg kender systemet.
Men der er også mange der spørger "Jamen kan du ikke bare tage den retur og sælge den igen, og så kan jeg bruge den bon der kommer ud?"
DOH!?!? Det er jo direkte stupidt at foreslå, fordi den bon har jo intet med deres oprindelige køb at gøre og det er den jeg skal bruge.. Jeg skal jo bruge bonen for at se hvornår de er købt jf. vores retur grænse, hvor meget de er købt for (vi kan jo have ændret prisen i mellemtiden) osv. osv.. Hvis jeg BARE laver en ny, så kunne vi ligeså godt lade være med at have boner..
Det samme som dem der vil have mig til at søge på en bon der er købt d. xx/yy kl. ca. zz. Yea right, jeg skal søge på ALLE vores terminaler og kigge ALLE boner igennem.. Som er sådan ca. 1000 boner pr. terminal.. vi ses mester, der sætter jeg grænsen. Igen, så ville der ikke være nogen ide med at få en bon Sendt den 18. september 2007 kl. 21:18. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Hvad gør vi så?. Bea! - 18. september 2007 11:40. Re: Hvad gør vi så?. Ziggy - 18. september 2007 11:54. Re: Hvad gør vi så?. Rianna - 18. september 2007 13:04. Re: Hvad gør vi så?. Svoger - 18. september 2007 19:29. Re: Hvad gør vi så?. Dingo - 18. september 2007 21:18. |