Almindelig høflighed?Denne historie er blevet
læst 3499 gange. Af: Thetoad, Kasseassistent i supermarked OG i en computerspilforretning Jeg sad i informationen i det supermarked hvor jeg arbejder her forleden. Var deroppe som afløser, sad ellers i kassen hele dagen.
Telefonen ringer, og det er så selvfølgelig en meget vred ældre dame (efter lyden at dømme....)
Hun begynder med det samme at brokke sig over at ekspedienten (hun sagde selvfølgelig kassedamen) havde slået nogle boller ind, som hun i hvert fald ikke havde købt..... Hmmm nu er det pænt svært at slå boller ind med mindre varen reelt er til stede, da de alle sammen har stregkoder ;P Men hun bliver selvfølgelig ved. Jeg må så fortælle hende at når hun først har forladt butikken kan jeg desværre ikke gøre noget, og hun kan desværre ikke få pengene tilbage.
Det får hende selvfølgelig til at eksplodere, og hun kunne fandeme godt forstå at vi kunne tjene penge når vi sådan tog røven på kunderne, osv osv..... Det viser sig i øvrigt at være min kasse hun har været igennem, og da jeg er af hankøn må jeg indrømme at det ikke huer mig at blive refereret til som "Kassedamen" der naturligvis har begået en fejl.... Jeg er rimelig skråsikker, og siger at det er min kasse hun har været igennem, og at jeg VED jeg ikke har slået noget ind der ikke har været der. Men det tror hun så ikke på. Så hun bliver ved med at snakke om de her gammeldags boller der står på hendes bon, og bla bla bla og det var også bare for dårligt..... Gammeldags boller? Tænker jeg.... Jeg spørger lidt ind til det, og det viser sig så (da hun nævner producentnavnet, som også står på bonen) at der er tale om gammeldags BOLSJER!
Nåh! Siger den vidunderlige dame i telefonen, Jamen jeg ser heller ikke så godt! Og så lægger hun på!
Så er det jeg sidder tilbage og egentlig godt ville have haft en undskyldning eller et eller andet i den stil??!!? 8. marts 2005.
Kommentér historien |
|