Re: tilfredse kunderAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 5061 gange. Af: Htkirsten, tidl. buschauffør Hej Mester.
Du har ret i at man, hvis man er førstegangskunde i en forretnig eller cafeteria etc. så er man måske lidt på herrens mark, og må derfor ty til hjælp fra de ansatte, og det er som regel også okay, især hvis man som kunde gør det på en ordentlig måde. Men det mange af de butiksansatte her på sitet fortæller om er netop at kunderne ikke spørger på en ordentlig måde. Det er tilråb som "Hallo, du der" eller "hey du", og hvis du lægger mærke til det, så er det ofte "stamkunder" som faktisk har været i biksen før, der pludselig ikke kan finde ud af det.
Jeg var forleden i en Brugsen som jeg aldrig havde været i før, jeg startede da ikke med at gå medarbejderne på klingen om hvor mine varer stod, jeg prøvede at finde ud af det selv. Faktisk var der nogle medarbejdere "på gulvet" som jeg kunne have spurgt, men de var faktisk optaget af at sætte varer på plads, så jeg syntes ikke lige at jeg ville spørge dem medmindre det blev meget påkrævet. Det jeg mener er at man som kunde godt lige må orientere sig. Der er som regel skilte, over reolhøjde, som kan gelejde en videre i butikken, problemet er bare at mange kunder vil have overstået deres indkøb så hurtigt som muligt, derfor skal de absolut spørge en ansat, som faktisk har mere end rigeligt at se til. Det kan godt være at det tog mig 5 min. mere at handle ind den dag, men jeg døde ikke af det, og jeg har det faktisk fint med at jeg ihvertfald ikke var med til at forstyrrre andre mennesker i deres arbejde. Sendt den 28. august 2003 kl. 4:18. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
tilfredse kunder. Mester - 27. august 2003 8:18. Re: tilfredse kunder. Annette - 27. august 2003 10:14. Re: tilfredse kunder. Ub - 27. august 2003 13:55. Re: tilfredse kunder. Htkirsten - 28. august 2003 4:18. |
|