Re: hva med os selvAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 5145 gange. Af: Peterk, salgskoordinator ingen tvivl i min verden. vi er her for kunderne. Er kunderne der ikke har vi intet arbejde. Jeg må indrømme at selvfølgelig kan der være urimelige kunder. Men er det ikke noget med at bære lidt over for kunderne og give den en god betjening. Det kunne være kunden kunne lære af det.
Hvis servicenivauet i alle butikker var væsentlig højere end det er i dag, så ville flere kunder heller ikke komme med den attitude.
Lad mig give et eks. En aldi forretning som jeg førhen handlet i engang imellem var altid fyldt med butiksmedarbejder som konstant så ud som om verden havde ødelagt hele deres liv og som rullede med øjene, hvis men skulle spørge dem om noget eller som blot skulle stå og fylde hele gangen, så men ikke kunne komme forbi, har gjort at min opfattelse til den kæde er ekstrem dårlig. Går jeg i en aldi forretning forventer jeg at møde disse "mennesker" igen.
Sådan tror jeg flere og flere har det når de træder ind i en butik og dette gør at kunderne får et antiparti mod en.
Hvem er så skyld i at kunderne har det sådanne. Jeg kan kun se 1 som er skyld i det!!!!! Sendt den 17. maj 2006 kl. 13:22. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
hva med os selv. - 15. april 2006 5:27. Re: hva med os selv. Slater - 16. april 2006 17:43. Re: hva med os selv. Griffen - 16. april 2006 23:20. Re: hva med os selv. Htkirsten - 23. april 2006 22:54. Re: hva med os selv. Peterk - 17. maj 2006 13:22. Re: hva med os selv. Burger - 17. maj 2006 13:36. Re: hva med os selv. Slater - 17. maj 2006 14:25. |