Jeg kan da godt forstå hu...Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 4364 gange. Af: Godbotherer, IT Konsulent Dette indlæg er en kommentar til historien ""Nej, nu var det jo mig!"". Læs historien Læs historien i nyt vindue Jeg kan da godt forstå hun bliver mopset. Det tror jeg også jeg ville blive, hvis jeg var ved at blive ekspederet, og så skal ekspedienten "lige" betjene en anden kunde.
Jeg synes det er godt at du spørger, og ikke bare siger "jeg ekspederer lige ham her først" - men når kunden så siger nej (vedkommende kan have travlt, men årsagen er irrelevant), så synes jeg ikke du skal begynde at modargumentere, og så må folk der står i kø vente på at det bliver deres tur.
Sendt den 17. februar 2006 kl. 15:27. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Jeg kan da godt forstå hu.... Godbotherer - 17. februar 2006 15:27. Re: Jeg kan da godt forstå hu.... Just Me - 18. februar 2006 14:47. Re: Jeg kan da godt forstå hu.... Catkat - 18. februar 2006 20:39. Re: Jeg kan da godt forstå hu.... Hvp74 - 19. februar 2006 0:50. Re: Jeg kan da godt forstå hu.... Servicenissen - 19. februar 2006 14:36. Re: Jeg kan da godt forstå hu.... Sulejma - 19. februar 2006 18:34. Re: Jeg kan da godt forstå hu.... Hvp74 - 19. februar 2006 19:08. |