Re: Fatter det heller ik!Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3684 gange. Af: Madskbh, Akademisk fuldmægtig Jeg er egentligt enig.
Det er princippet det kommer an på. Det er vores ansvar som butik at sørge for at priserne i kassen stemmer med de priser, der er angivet hvor varen ligger. Gør de ikke det ( og det er KUN når det er i negativ favør for kunden ) kan vi ikke rigtigt tillade os at brokke os overfor andre end den person som er ansvarlig for at have opdateret priserne.
Vi ved alle at det smutter engang i mellem og at der er en pris som ikke stemmer overens med hvad kunden tror at kunden køber det til. Og dér har kunden altid ret indtil det modsatte er bevist.
I den butik, hvor jeg arbejder, sender jeg altid ( okay - stort set altid ) en servicearbejder ned for at tjekke prisen på varen og ofte vender servicemedarbejderen tilbage med meddelelsen om at det er kunden, der har set forkert. Eksempel: kunden ser et tilbud på f.eks. tunsalat. Kunden har KUN øje for tilbuddet og tager den dyreste tunsalat, der ligger umiddelbart ved siden af den billige tunsalat som der er tilbud på OG SOM DER UDTRYKKELIGT STÅR PÅ TILBUDSSKILTET ER DEN PÅGÆLDENDE VARE, HVOR DER ER TILBUD!!
Min pointe: Mange kunder ser sig ikke ordentligt for - og så kan I jo gætte hvad jeg bl.a. oplevede i torsdags omkring "prisfejl". :-) Sendt den 15. maj 2005 kl. 15:21. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Fatter det heller ik!. Pølse - 12. maj 2005 18:18. Re: Fatter det heller ik!. Slater - 12. maj 2005 19:50. Re: Fatter det heller ik!. Madskbh - 15. maj 2005 15:21. Re: Fatter det heller ik!. Qaoz - 16. maj 2005 2:38. Re: Fatter det heller ik!. Slater - 16. maj 2005 11:01. Re: Fatter det heller ik!. Kasle - 22. maj 2005 17:50. |