Ombyt, ikke rep.Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 7087 gange. Af: Skipper1970, Kunde, Har dog arbejddet i bowlingcenter i 1½ år Det er ikke op til LG om telefonen skal ombyttes eller repareres, det er helt op til kunden de første 6 måneder.
Går en vare i stykker indenfor 6 måneder, anser man varen som fejlbehæftet ved leveringen, og den skal så byttes med en ny, hvis det ikke medfører forretningen store udgifter.
Hvis man står med en fejlbehæftet vare, så er det forbrugeren, der bestemmer, om varen skal byttes til en tilsvarende, eller den skal repareres, siger Sonny Kristoffersen, jurist i Forbrugerrådet, til 16½.
- Den eneste undtagelse fra den regel er, hvis en ombytning indebærer det, man kalder uforholdsmæssigt store omkostninger for butikken.
- Se hele indslaget i TV2s 16½ torsdag den 29. april 2004.
http://konsol.tv2.dk/ram/33169.ram Sendt den 26. november 2004 kl. 23:22. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Lorte f***ing 3-mobil. Jay - 25. november 2004 21:22. Re: Lorte f***ing 3-mobil. Flittigfetter - 26. november 2004 19:00. Re: Lorte f***ing 3-mobil. Teledullen - 26. november 2004 19:38. Att. Teledullen.... Jay - 26. november 2004 22:13. Ombyt, ikke rep.. Skipper1970 - 26. november 2004 23:22. Re: Ombyt, ikke rep.. Kajpeter - 3. december 2004 0:02. Re: Ombyt, ikke rep.. Burger - 3. december 2004 6:52. Re: Lorte f***ing 3-mobil. Teledullen - 26. november 2004 19:40. |