Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden...Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 5708 gange. Af: Htkirsten, tidl. buschauffør Det er da et meget interessant forslag Bugge-Brugsen har, jeg tror bare ikke det vil virke.
Hvis folk bliver bombarderet med for mange informationer på en gang, så sker der en eller anden psykisk blokade, og så ser man ikke det som man burde se. Dette er noget jeg mener at have læst, uden dog at kunne pege på hvor.
Men der er vel en årsag til at man mange steder prøver at begrænse informationsmængden, og istedet benytter sig af f.eks. piktogrammer, og håber på at det vil gøre tricket. Sendt den 26. august 2004 kl. 16:49. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Gæst - 19. august 2004 23:25. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... *deedee* - 20. august 2004 14:33. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Qaoz - 20. august 2004 17:43. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Greek - 20. august 2004 19:00. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... *deedee* - 20. august 2004 19:27. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Bugge-brugsen - 26. august 2004 8:49. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Qaoz - 26. august 2004 9:36. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Htkirsten - 26. august 2004 16:49. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... *deedee* - 27. august 2004 23:58. Re: Kunder og ansatte misforstår hinanden.... Griffen - 2. september 2004 14:49. Kunders og ansattes sprogproblemer. Griffen - 2. september 2004 15:09. |