At få en baghyler for hovedkontorets magasin til kunderneDenne historie er blevet
læst 2313 gange. Af: Dallevalle, Grønt og Lager Der var i sin tid en der lavede en artikel med forside til ekrivmaS<
Den handlede om økologi og da min arbejdsplads er beliggende i kerne-venstre så faldt det mange for brystet. Vi fik de værste eder for noget der var hovedkontorets ide. Folk klagede til os i bare arrigskab uden at bede om en mailadresse til hovedkontoret...
Troede det var forbi indtil i fredags sidste uge...
En kunde kommer til mig og jamrer over vi kun har økologisk spinat, hun nævner noget i retning: hvorfor har i kun øko spinat? jeg kan dø af at spise øko spinat.
Hun fortæller ikke om hun har allergi (havde været til at tale med hvis det var tilfældet) eller noget. Men jeg kan høre på hende hun tilhører kerne-venstre.
Hun beder hverken om email til hovedkontoret (det var deres ide) eller om hvornår hun kan træffe mellemleder eller varehuschef.
Jeg ignorerer hendes eder og fokuserer på at få hende til at gå videre og herut. Det lykkes uden jeg skal mumle mere en eder i smug.
Jeg synes ikke den baghyler er rimelig & at folk ikke kan skille magasinet fra købmanden ift kædekontoret som skriver det. Så synes jeg fandeme de skulle stikke den op hvor solen aldrig skinner...
Nogle folk burde tænke to gange...
24. juli 2023.
Kommentér historien |