FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

kunder der ikke forstår køkultur

Denne historie er blevet læst 4261 gange.

Af: Cami-girl, ekspeditrice på en shell tank

HEj Jeg arbejder på en Shell tank i ***, og det er ikke fordi jeg er racist, men de er alligevel dem der laver mest ballade derude.

Jeg står som en hver anden dag og betjener kunder og mine debile kollegaer har travlt med alt andet end at hjælpe mig i kassen, nå men der er så forholdsvis lang kø ind i butikken (som desuden ikke er særlig stor) og alle kunderne står pænt i kø, så er der en indvandre der tanker som går ind og direkte op til mig og smider 100 kr på kassen og siger "Stander 3" jeg siger pænt til hans ryg, at han er nødt til at stå i kø som alle andre og at jeg derfor ikke kan tage imod pengene, men han fortsætter ufortrødent mod udgangen.
Her smider jeg hans penge ud over kassekanten.
Da han går over forpladsen hen til sin bil råber jeg efter ham ud af vinduet at jeg ikke har taget imod nogen penge og at han derfor vil få en regning ind af døren med gebyr hvis ikke han stiller sig i kø og betaler hvorefter han svare "Ja det er fint" og så sætter han sig ind i bilen og køre.

JEg hader den type mennesker som tror de er bedre end alle andre og at de kan tillade sig en masse andre ting, flere af de mennesker der pænt stod og ventede, havde også tanket, men de opførte sig pænt, og det skal lige siges at det ikke er første gang jeg oplever en episode som denne, men føren får en regning hjem med ekstra 100 kr i gebyr, og så var der en anden kunde som blev glad for de hunrede kroner som ellers røg på gulvet.

Jeg er måske lidt af en serpe på det punkt, emn sys bare ike at det kan være rigtigt. hverken over for mig eller de andre kunder der godt kan finde ud af det.

11. juni 2010.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentarer til denne historie:

hvorfor....?!?. Ben Dover - 12. juni 2010 20:17.
   Re: hvorfor....?!?. Grillmester(inde) - 12. juni 2010 22:39.
      Re: hvorfor....?!?. Reolaben - 14. juni 2010 19:56.
         Re: hvorfor....?!?. Taxa 78 - 15. juni 2010 0:52.
            Re: hvorfor....?!?. Vrenak - 15. juni 2010 7:16.
               Re: hvorfor....?!?. Overthehill/65 - 15. juni 2010 10:46.
                  Re: hvorfor....?!?. Yndig - 15. juni 2010 14:25.
               Re: hvorfor....?!?. Taxa 78 - 16. juni 2010 18:25.
   Re: hvorfor....?!?. Podrace - 31. juli 2010 12:06.

Problemer. Taxa 78 - 12. juni 2010 8:37.
   Re: Problemer. Angel84 - 12. juni 2010 21:57.

Kommentér historien (ny tråd)

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Du kære gamle kartoffeltud...
Dallevalle - 30/12 23:20

Retningslinjer for nedmærkning
Dallevalle - 5/5 15:28

Truede kunden lige?
Dallevalle - 3/3 10:27

Jeg kan dø af økologisk
Dallevalle - 10/1 13:44

Ubehøvlet kunde
Gæst - 14/12 4:35


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Re: Under 16.850 indbyggere og så skal der holdes åben i helligdagene
Dallevalle - 12/7 23:02

Re: Under 16.850 indbyggere og så skal der holdes åben i helligdagene
Kontanttak - 12/7 22:27

Under 16.850 indbyggere og så skal der holdes åben i helligdagene
Dallevalle - 12/6 17:00

Der er nogle gange intet ...
Kontanttak - 16/5 1:11

På cykel og løbehjul efter 16...
Dallevalle - 27/3 16:43


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)