FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

Skal jeg ringe efter chefen?

Denne historie er blevet læst 13185 gange.

Af: Kirchen, 1. ass samt Picollo

Hej jeg har lige oplevet noget meget vildt her til aften i min butik...

Der kom en kunder som skulle betale ca. 134,25kr, han ligger så (efter hvad jeg kan huske) 1 stk 1kr, 1 stk. 2kr. og 1 stk. 25øre. Jeg giver ham derefter meget uforstående 137,50kr tilbage...

Herefter hidser kunder sig op og siger at han gav mig en femmer og en éner. -jeg siger så hvad jeg selv kan huske han gav mig. (helt professionelt og høfligt)

NU går han så helt amok, og begynder at give mig det glatte lag, med at jeg også kørte for hurtigt i min kasse, og at jeg sagde "ka’ de havde en godaften" til alle kunderne (?? er der noget galt med det ??) og at jeg heller ikke kunne finde ud at regne...

Jeg bad ham straks om at hidse sig lidt ned... Og jeg så samtiddig at der stod en STOR Servicemedarbejder bagved manden... (så var jeg ikke helt efterladt til hvad manden kunne finde på)

Han fortsatte dog i samme høje og hoverende stil. Og om han skulle gå ud og snakke med min chef....

Nu var jeg godt træt at kunden, så jeg sagde at jeg med glæde ville ringe efter min chef, da det måske ville gøre tingene lettere...

Det syntedes kunden nu ikke. Og jeg gav ham så de ca. 3,50 kr. som han ville havde for at slippe af med ham... og sagde "ka’ de havde en go’!!! aften!"

Nu skulle man så tro at det var slut, men AK nej!!!

Den næste kunde kendte åbenbart den forrige kunde, for da jeg vil slå den der adskiller over til den anden side, flår hun i den, så jeg nærmest får min hånd klemt... -og hun er også pissesur...

Hun siger også "ja, det er simpelthan for dårligt at i kører så hurtigt i kassen"

jeg svarer så (stadig en smulle oppe og køre efter den første kunde): at hvis vi kører langsommere, ville hun jo nok selv stå og bede os om at køre hurtigere...

Hun siger så at det er der da aldrig nogle der gør...

Så da jeg giver hende pengene igen, siger jeg så som en slut kommentar "jo, der er mange der brokker sig, og kan de havde en godaften"

-- jeg har pt ALDRIG nogensinde haft en kunde som er kommet tilbage med en vare som en af vores butiksassistenter, har ødelagt fordi han/hun evt. skulle havde kørt for hurtigt... --

>> jeg kan godt se at jeg måske ikke var alt for service-minded, men der er altså grænser for hvor meget man gider finde sig i! <<

12. maj 2003.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentarer til denne historie:

ødelagte varer. Hejmor - 28. november 2010 1:44.

Faster Pussycat, Kill Kill!. Qaoz - 10. juli 2004 13:11.
   Re: Faster Pussycat, Kill Kill!. Nat - 10. juli 2004 17:37.

godt gjort!!. Sid - 10. juli 2004 11:51.

Du var go nok.. Patman - 28. januar 2004 17:21.

nyt job. Missy - 8. juni 2003 1:29.

Jeg ville have gjort det .... Inew - 27. maj 2003 12:46.

Kommentér historien (ny tråd)

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Jeg har glemt mit mundbind
Gæst - 3/12 8:25

Nyt telefonsystem
Dallevalle - 24/11 6:39

Jamen jeg er Vaccineret!
Gæst - 20/11 23:28

Skuffet over stamkunde
Dallevalle - 30/9 13:21

Discount-Skøgen
Gæst - 26/9 14:44


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Hvis ansvar er personlige tilbud på app?
Dallevalle - 3/1 16:44

Så længe lager haves sms tilbud
Dallevalle - 3/1 15:03

Jeg har rent faktisk fri!!
Dallevalle - 28/12 15:22

Fri mig for jammer om håndsprit
Dallevalle - 20/12 13:28

Re:
Muhh - 10/12 19:37


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)