FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

Kunder der ikke vil hjælpes.

Denne historie er blevet læst 3043 gange.

Af: Telepigen, Kundekonsulent

Nå nu havde jeg jo fået lavet en fejlhistorie herinde forleden, så det retter vi lige op på.

Jeg arbejder i et teleselskab, hvor jeg skal hjælpr kunder når de ringer ind. De fleste gange er folk søde og og svarer på det man spørger om at man løser problemet sammen uden sure miner.

Jeg har det sådan at hvis man starter med at tale pænt til mig, så kan jeg gøre meget for dem, mens hvis man lægger ud med f.eks: Hvorfor f... går der så lang tid før i tager telefonen (okay, som om du er vores eneste kunde, det er altså et ret stort selskab jeg arbejder i, og det er gratis at ringe dertil, men fair nok) og så kører kunden bare på en og alting er i vejen og skal bare ordens NU. Nu er det jo bare sådan at Rom ikke blev bygget på en dag og nogle gange tager tingene lidt ekstra tid.
Jeg kan godt følge kunder i at det kan være frustrerende når ens mobil ikke virker og der skal teknikere på og det kan godt tage op til 10 hverdage, nogle gange lidt længere, men hvorfor svine mig til? Jeg kan ikke skynde på dem. Men hvis nu kunden havde talt pænt til mig, kunne det være at jeg havde rykket sagen lidt frem, så der ikke gik så lang tid.
Men jeg kan altså ikke lave mirakler, men tæt på.
Men lad vær med at svine konsulenten til, vi sidder på arbejdet hele døgnet, kun for at hjælpe jer kunder, så vær lidt søde hvis os, og vi tager telefonen så hurtigt vi kan, men nogle ting tager altså tid.
Og så lige lidt info: det nytter ikke noget at bede om at snakke med chefen, bare fordi konsulenten har sagt noget du ikke bryder dig om, for chefen siger det samme som konsulenten,men nogle kunder får det åbenbart bedre af at høre det fra en chef (ved ikke hvorfor).
Sorry den blev lidt lang...

24. juni 2006.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentarer til denne historie:

Engelsk Ordsprog. Mcd Aaangel - 3. juli 2006 6:03.

Kommentér historien (ny tråd)

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Endelig kan vi sige: FARVEL OG KOM ALDRIG HER IGEN
Dallevalle - 25/7 17:12

Når nogle kunder får et nej.
Dallevalle - 20/7 13:47

Vandmelon
Gæst - 8/7 15:59

"Jeg ved hvad jeg ikke vil at jeg vil ville ..."
D A - 2/7 10:03

Dialektisk diakritisk...
D A - 16/6 4:56


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Re: Hvad skal smør koste?
Dallevalle - 27/7 22:17

Hvad skal smør koste?
Dallevalle - 27/7 22:13

Juridisk efterspil?
Dallevalle - 25/7 18:08

Re: Vrøvl med forbindelse
Webmaster - 21/7 4:58

Vrøvl med forbindelse
Dallevalle - 20/7 13:52


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)