FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

højdepunktet for dumme kunder!!!

Denne historie er blevet læst 3401 gange.

Af: Gæst, uregistreret bruger

Vil lige ligge ud med at sige at jeg HELDIGVIS snart er færdig som kassedame, efter 1 år er jeg bare fyldt op til randen med dårlige oplevelser...

I dag toppede det så... Jeg er lige kommet på arb og er egentlig i skide godt humør. Så kommer der en kunde der for det første ikk hilser igen da jeg smilende sioger hej. MEN MEN MEN... Denne kunde må have haft en dårlig dag, for da jeg igen smilende spørger hende om hun vil have bonen med skælder hun mig fandeme ud.
Hun betalte med Dankort og så mente hun, at så skulle jeg ikke spørge om hun ville have den med. JEg skulle bare give den til alle kunder der betaler med dankort - det var min pligt! roede det var en joke, så smilede smågrinende til hende, hvorefter hun svarede at hun mente det! Jojo siger jeg så, men det er jo bare for at være sød jeg spørger, og desuden oss en vane... Det var bestemt en dårlig vane at have sig...
Så springer kunden bagefter gudhjælpemig ind og giver hende ret??? WhAT THE FUCK? han mente at hvis jeg giver kunden bonen, så kan de jo bare smide den ud hvis ikk de vil have den?! Som et sidste hjug kiggede damen mig ondt i øjnene og sagde at det ligefrem var dårlig service, når jeg spørger om det, men det var hun jo vant til...
Jeg var sgu ved at begynde at tude, det er nok det mest åndssvage jeg nogensinde har oplevet? Helt ærligt, at få kritik for at være høflig???
Irriterer mig at jeg ikk bare sagde: jamen når jeg så spørger om de vil have den med eller ej, så kan jeg jo bare smide den ud for dem. Plus, hvis jeg bare ligger bonen på disken og de så glemmer den, så bropkker de sig jo bare over det!!!! Det er nok det værste tilfælde jeg har oplevet hvor en kunde har brokket sig, bare for at brokke sig!!! Jeg kan tåle når de brokker sig over de sædvanlige ting som prisfejl osv, men det der var bare for meget!

Eller er det bare mig? er det for meget at jeg høfligt spørger HVER ENESTE kunde om de vil have deres bon med? Hvis man ikk spørger er det jo alligevel halvdelen der glemmer det og så kommer tilbage 10 min senere og kæfter op om dårlig service...

23. juni 2006.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentarer til denne historie:

Latterligt!. Mellepus - 28. juni 2006 15:59.

Sådan én møgkælling!. Ragnaros - 23. juni 2006 17:47.

Det gør jeg også. Bea! - 23. juni 2006 8:45.
   Re: Det gør jeg også. Nithilaru - 23. juni 2006 9:58.
      Re: Det gør jeg også. Mcd Aaangel - 3. juli 2006 6:27.

Kommentér historien (ny tråd)

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Endelig kan vi sige: FARVEL OG KOM ALDRIG HER IGEN
Dallevalle - 25/7 17:12

Når nogle kunder får et nej.
Dallevalle - 20/7 13:47

Vandmelon
Gæst - 8/7 15:59

"Jeg ved hvad jeg ikke vil at jeg vil ville ..."
D A - 2/7 10:03

Dialektisk diakritisk...
D A - 16/6 4:56


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Re: Hvad skal smør koste?
Dallevalle - 27/7 22:17

Hvad skal smør koste?
Dallevalle - 27/7 22:13

Juridisk efterspil?
Dallevalle - 25/7 18:08

Re: Vrøvl med forbindelse
Webmaster - 21/7 4:58

Vrøvl med forbindelse
Dallevalle - 20/7 13:52


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)