Besværlig kundeDenne historie er blevet
læst 3030 gange. Af: Gæst, uregistreret bruger jeg arbejder i dag i et pizzaria.
Vi hare en kunde som kommer ofte, også selvom hun brokker sig hele tiden.
en episode vi havde med hende var at hun en dag havde bestilt en masse mad, men der var bl.a. den der kebab menu som skal være uden løg og dressing. jeg skriver det på sedlen og siger til kunden at der går omkring en halv time, fordi vi har rimelig travlt på det tidspunkt. men højst efter 10 minutter står kunden i forretningen. jeg bliver lidt paf og siger til kunden at det kun er 10 minutter siden hun har bestilt sin mad. ja, det ved jeg godt siger kunden så, og jeg spørger lidt forundret hvorfor hun så er her nu, jo siger kunden, det er fordi at jeg vil være sikker på at jeg får det rigtige mad i dag, fint tænker jeg og arbejder videre. men midt i alt travlheden glemmer min kollega at der ikke skal løg og dressing i, og da kunden ser det bliver hun MEGET sur. hvilket måske er lidt forståeligt. men hun kan da et eller andet sted være lige glad, hvis hun nu var kommet på det tidspunkt hun havde fået besked på, så kunne vi have rettet fejlen uden at det ville have fået noget betydning for hende.
Kunder kan bare ikke forstå at det er menneskeligt at lave fejl. men midt i travlheden er det ikke altid lige nemt....
men synes tit jeg oplever at kunder kommer meget før man engenligt siger til dem. 22. februar 2006.
Kommentarer til denne historie: .... Aimtiger - 28. februar 2006 23:37. Re: .... Burger - 1. marts 2006 13:53. gør det noget. Servicenissen - 22. februar 2006 20:23. Re: gør det noget. Burger - 22. februar 2006 22:51. Re: gør det noget. Banger - 23. februar 2006 15:14. Re: gør det noget. Slater - 23. februar 2006 16:00. Re: gør det noget. Dingkee - 24. februar 2006 19:34. Re: gør det noget. Frk. Bundy - 5. marts 2006 23:27. Kommentér historien (ny tråd) |