Rigtig Kundeservice !Denne historie er blevet
læst 3299 gange. Af: Virtus, CSR / Kunderådgiver Jeg sidder i Danmarks næststørste Teleselskab, Fastnet kundeservice, og hjælper kunder med mange forskellige ting, en klasikker er at folk ringer ind om at de mangler ca halvdelen af deres faktura, da vores faktura´er er dobbeltsidet, altså side 2 er bagsiden af side 1, you get the point!.
Og det man så siger til kunden er
CSR : Sidder du med side 3 ?
Knd : Ja .. ?
CSR : Prøv engang at vende den om, og sig mig hvad hvad side nr det er
Knd : Guuuud, der var den jo.. pinligt.
CSR : Tak fordi du ringede...
CSR efter knd har lagt på : Tosse!
Nå men, her forleden dag, hvad jeg en sød ældre dame igennem, der havde et spørgsmål til sin faktura.
Jeg fik hendes kundenummer, fandt den pågældende faktura frem på mit system og spørger den ældre dame, hvad hendes spørgsmål til fakturaen er.
Jamen det var de stjerner nede på indbetalingskortet "Girokortet", jeg svarede at det var fordi regningen var på over en million kroner ialt, og vi ikke kunne få det hele med, derfor kom der stjerner, og så var der DØDstille, jeg troede kort hun var gået i chock over pensionen, nu HELT sikkert var væk. og skynte at tilføje at, Nej det er fordi fakturaen er blevet tilmeldt PBS og vi automatisk træk beløbet, som det også fremgik af indbetalingskortet "Trækkes via PBS d.d." og så var hun helt færdig, min kollega der overhørte samtalen, var helt stoppet med at snakke til sin kunde, og begyndte at grine, det var gotd nok sjov, den har jeg hørt lidt for dernede.. hehe :)
23. december 2004.
Kommentarer til denne historie: Aaaajj.... hvor er du ond.... Sassa - 23. december 2004 14:39. ROFL...!. Bussemanden - 23. december 2004 17:56. Re: ROFL...!. Virtus - 24. december 2004 13:00. Re: Aaaajj.... hvor er du ond.... Virtus - 24. december 2004 13:01. Re: Aaaajj.... hvor er du ond.... Hermesetas - 29. december 2004 0:52. Kommentér historien (ny tråd) |
|