Re: DankortterminalenAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3913 gange. Af: Ibberbamse, Stud. og sagsbehandler i inkassofirma det er ikke nogen hemmelighed at kunder ikke ligefrem har en ph.d grad i at opdage og læse skilte.
Men altså, jeg har da også flere gange overset et tydeligt skilt, og været en af de irriterende kunder. Som Yndig siger, er der tit meget andet der distraherer ens blik som kunde, selvom det for den ansatte er meget tydeligt, og irriterende at kunden overser det. Sendt den 19. marts 2010 kl. 12:24. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Dankortterminalen. Grillmester(inde) - 18. marts 2010 17:00. Re: Dankortterminalen. Yndig - 19. marts 2010 2:03. Re: Dankortterminalen. Grillmester(inde) - 19. marts 2010 7:38. Re: Dankortterminalen. Ibberbamse - 19. marts 2010 12:24. Re: Dankortterminalen. Reolaben - 19. marts 2010 16:10. Re: Dankortterminalen. Queenie - 19. marts 2010 19:16. Re: Dankortterminalen. Bilde - 3. maj 2010 11:52. |