Re: Lorte kunderAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3939 gange. Af: Hvp74, kontorassistent / fhv. pølsedame Det må vel komme an på situationen.
I mit kontorarbejde er jeg fx nødt til at prioritere telefonopkald frem for personlige henvendelser, da opkaldene kan være vigtige.
Til gengæld er jeg for det meste flink nok til at enten ekspedere samtalen videre til en anden medarbejder eller aftale at jeg ringer igen, hvis jeg kan høre at samtalen kommer til at tage lang tid. Sendt den 18. september 2005 kl. 23:02. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Lorte kunder. Musen - 27. maj 2003 11:05. Re: Lorte kunder. Lady18 - 27. maj 2003 11:08. Re: Lorte kunder. Mcrorsoft - 15. september 2003 1:36. Re: Lorte kunder. Hvp74 - 18. september 2005 23:02. Re: Lorte kunder. - 26. oktober 2008 2:16. |