Når de klager over telefonen...Anmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3235 gange. Af: Griffen, Renovationsarbejder - griffen @ haderkunder.dk Dette indlæg er en kommentar til historien ""De hænger altid i røret"". Læs historien Læs historien i nyt vindue Når de klager over telefonen, så sig "Et øjeblik" i røret, gå hen til vedkommende kunde og sig - sukkersødt - Undskyld, men jeg har kun to ører, så hver gang du bryder ind skal jeg enten ignorere vejledningen i telefonen eller kunderne foran dig for at kunne koncentrere et øre om hvad DU siger. Der bliver ingen vindere i den kamp, for uanset hvem jeg ignorerer, så skal du vente på at jeg får hørt hvad alle siger.
Jeg så det ske i et varehus engang i december, og flere i køen roste ekspedienten bag efter, selvom "opråberen" ikke sagde et muk og havde en farve så jeg ikke ville for tæt på med et kalenderlys... Sendt den 21. juli 2007 kl. 1:08. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Når de klager over telefonen.... Griffen - 21. juli 2007 1:08. Re: Når de klager over telefonen.... Quijii - 21. juli 2007 1:47. |