Kundens rettighederAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3643 gange. Af: 1954, Kunde Dette indlæg er en kommentar til historien "Du er til for Kunderne ". Læs historien Læs historien i nyt vindue Forstår for så vidt godt din ærgelse, men udgiften til spildt porto må nok indkalkuleres som en driftsomkostning ved salg på internettet.
Ved fjernhandel har kunden normalt 14 dages fortrydelsesret og kunden kan bruge fortrydelsesretten ved at undlade at modtage eller indløse en forsendelse fra den erhvervsdrivende (§19 stk. 3 i Lov om visse forbrugeraftaler). Loven kan ikke fraviges til skade for kunden så hvis gebyrpolitikken ikke er i overensstemmelse med loven hjælper det ikke den står på din hjemmeside.
I det aktuelle tilfælde kunne knægten nok lære lidt om god opførsel ved at lommepengene blev reduceret for porto, men en ting er ret, en anden rimelighed. Sendt den 28. oktober 2005 kl. 21:51. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Kundens rettigheder. 1954 - 28. oktober 2005 21:51. Re: Kundens rettigheder. Palermo - 29. oktober 2005 0:12. Re: Kundens rettigheder. Burger - 29. oktober 2005 10:25. Re: Kundens rettigheder. Banger - 31. oktober 2005 9:01. Re: Kundens rettigheder. Burger - 31. oktober 2005 16:03. |